Subject: FW: töötav pensionär
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 09:46:02 +0300

_____

From: Juta Uus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 30, 2025 8:23:38 AM
To: Kati Nõlvak - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: töötav pensionär

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen finantstöötaja ja minu poole pöördusid töötavad pensionärid, et
saada teada, kas neile laieneb maksusoodustus "maksuküüru" kaotamisel.
Maksuamet vastas, et see töötava pensionäri töötasule ei laiene.
Nüüd aga loeme Teie sõnu Delfist, et töötavatele pensionäridele
laienevad paljud maksusoodustused. Palun mulle vastata millised need on,
ma ei mõtle seda 776.- pensioni maksuvabastust, vaid neid mis laienevad
töötavale pensionärile.

Ootan väga vastust, et seda rõõmusõnumit oma klientidele jagada.

Lugupidamisega,
Juta Uus
Jäneda RNB juhatuse liige